Oj, vad tiden går fort..

.. när man har roligt.. ?

Om ca 7 timmar åker jag från Norrköping till Helsingborg - "min" nya stad.
Tusan också. Nu kom jag på.. Jag har glömt att adressändra!

Har nästan packat klart. Är bara några småsaker kvar, som jag ska ta hand om på morgonen. Även om jag har fyllt en låda med jättemånga saker (som nu är så tung att pappa har svårt för att bära den - och pappa är stark!) så har jag ändå väldigt många saker kvar i mitt "fd" rum; typ böcker, ljus, prydnadssaker och.. mina dagböcker. Får hoppas att ingen rotar :)

Även om det blir en lång och jobbig dag imorgon så är jag ändå rätt så glad (fast lite ledsen - men inte över det jag nu ska berätta).. för jag har körkort! :D Hade uppkörning idag, i Mjölby! Nu slipper jag övningaköra och råplugga i en skittrist bok. Gu' va' nice!

Och idag träffade jag My & Sanna. Vi käkade på Världens Bar.. och jag var såklart tvungen att äta världens godaste vegburgare <3 Det var riktigt trevligt.. Synd bara att vi inte kommer träffas på typ.. 4 månader.. :(

/Amanda

Välkommen till min nya blogg!

Nu ska jag ta tag i bloggandet igen. Får se hur det går den här gången :) Jag antar att de flesta som läser redan vet en del om mig, så jag behöver nog inte skriva någon sorts presentation. Möjligtvis förklara mitt val av bloggnamn, men det kan jag skriva om senare.

Idag åkte jag och far till Mjölby. Jag fick köra helva vägen dit, runt i byn och tillbaka. Ett litet stopp gjordes i Linköping för att kika in på IKEA. Vi ( aka min far) köpte en svart sänggavel och ett svart matbord.. till mig och min pyttelillamini lägenhet! :D Så nu har jag nästan allt jag behöver. Jag och mor ska till Rusta imorgon för att köpa en matta och kanske lite annat. Pics på lägenheten kommer väl upp om någon vecka eller så. Den kommer att bli sååå fin!

Börjar bli lite nervös inför flytten, men samtidigt längtar jag. Min fadder ringde igår och informerade mig om vad som kommer att hända första dagarna.. lekar och pubrunda! Så det ska bli lite.. spännande.. antar jag.

Just nu sitter jag i ett väääldigt stökigt rum, så jag ska nog sova snart så att jag orkar handla matta och packa!

Ha det så bra!
/Amanda

RSS 2.0