Jul

Nu är julen här. Mys <3

Sitter just nu ensam i vardagsrummet med datorn i knät, men ska snart hoppa in i duschen. Måste ju vara fin till imorgon då vi ska till kyrkan och träffa släkten :) Igår firade vi jul med familjen och min moster + hennes barn, åt god julmat och hade julklappsöppning. Idag jobbar mor, så jag, far och min lillebror satt och tittade på Grinchen och tuggade på maten från gårdagen. Tror den maten kommer att räcka i en vecka.. Min bror tror till nyår, men jag är tveksam. I vilket fall som helst så klagar jag inte.. det är gott och jag skulle nog kunna leva på det i ett helt år! <3

God jul! 

/Amanda


Kommentarer
Postat av: Vicky

Faast ? En vecka = till nyår !

2009-12-25 @ 22:58:51
URL: http://vickys.se/
Postat av: Amanda

HAHA, smart! :D Menade såklart den här veckan..

2009-12-26 @ 00:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0