Städning och julklappar

Idag vaknade jag tidigt och började att städa. Har inte riktigt fått ordning på rummet än (efter att jag möblerade om), men vill helst att det ska vara rent innan jag åker.. Så jag ska försöka städa klart idag :) Imorgon tänkte jag fortsätta köpa julklappar. Gick ut en runda igår och köpte till mor och far. Vet dock inte riktigt vem jag ska ge julklappar till.. Brukar köpa till mina jämnåriga kusiner, men vissa av dem (okej, typ ingen) dyker inte upp vid jul och då blir det lite svårt att ge :(

En vecka kvar till julafton! <3

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hm, du tycker nog jag är tokig som väntat så länge med att svara. Men ibland är saker svåra och då är det lättare att strunta i det. Jag är i alla fall glad att du säger så. Det känns tryggt! :)

Har du det bra annars tjejen? Kommer hem till jul?

Kram

2009-12-17 @ 22:11:52
URL: http://slinkyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0