Fjärde dagen

Min statistik har sjunkit de senaste dagarna. Hm. Kanske inte så kul att läsa om döden? Heh..

Idag var jag iaf på LAH och Linnéa-kliniken där människor med obotliga och dödliga sjukdomar hamnar, tex cancerpatienter som inte kommer bli friska. Det var intressant. Inte lika jobbigt att lyssna på som dagarna innan, men ändå jobbigt. Imorgon ska jag till kvinnokliniken. Blir nog mer död då..

Efter fältstudierna åkte jag ner till stan för att låna en bok och sedan träffa Anna. Vi virrade runt lite på stan och fikade på Fräckas. Jag åt, som vanligt, en bit kladdkaka. Kladdkaka är .

Men nu ska jag försöka plugga lite. Imorgon blir det utgång med Payan.

Ha det så bra!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0