Plugg och pizza

Kom nyss hem. Från tvättstugan. Innan dess så var vi ett gäng som pluggade, men som sedan bestämde sig för att äta pizza. Och en god sådan. Var riktigt länge sedan som jag åt ute. Samma dag som jag flyttade hit faktiskt. Vilket är för lite mer än tre månader sedan. Tiden har gått riktigt fort. Men kul var det. Den här dagen alltså.

Är väldigt nervös just nu. Har tenta imorgon. OCH så ska vi få tillbaka våran gamla tenta. Heh, om jag inte skriver hur det gick.. så är det bara att gissa ;) Skönt dock att man får hur många chanser som helst.

Och nu så fick jag ont i magen. Av pizzan förmodligen. Inte ätit så mycket på en gång på väldigt länge.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0