Rolig dag

Sov till 15 idag. Fick springa ner till bibban för att lämna böcker. Väl hemma blev det en snabbdusch och bränd mat. Ville följa med ett gäng för att tura, men hann inte. Svär lite över att jag sov så länge. Aldrig sovit så länge förut. Antoinette ringer och frågar om jag ska upp till henne och se på fotboll. Hon och Linn mumsar i sig tacos. Jag kidnappar lite chips :> Efter den "roliga" matchen fixar vi oss och beger oss ut. Vi möter gänget som turade och hänger med dem till ett jättetrevligt ställe med kareoke, biljardbord, dansgolv och barer. Awesome! Kvällen avslutas med att Per sjunger Sweet Child O' Mine. Han var riktigt duktig! Kvällen får 4,5 av 5.

Justeja. Jag köpte en bok (tredje twilight) och en halsduk (äntligen) från Åhlens. Fin?



Hoppas att ni också har haft det bra.
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ja, fin ! Och Snuff var asbra :)

2009-10-11 @ 12:29:08
URL: http://vickys.se/
Postat av: Sandra

Den ser skön och mysig ut!!

2009-10-11 @ 17:12:47
Postat av: Amanda

:)

2009-10-11 @ 21:09:08
URL: http://ferdinand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0