Vuxenpoäng

Börjar få väldigt många vuxenpoäng. Ta idag som exempel. Alla gick omkring med en systemetpåse.. utom jag.. jag bar på 20 liter jord. Det ni.

Försökte hitta posten. Förstår dock inte varför jag måste hämta paket så långt bort, när det finns ett postkontor i stan.. 5 minuter härifrån. Gick omkring med Amanda från klassen. Hittade inte. Vi gick till Maxi istället. Och på hemvägen gick jag till Netto och köpte jord.

Innan jag gick ut så lagade jag mat. Det blev kycklingfilé, champinjoner och lök med med knorrs gulasch fix och ris (+persilja). Det blev gött. Fast jag hann bli mätt innan maten blev klar. EHEH :>



Nej, jag äter inte bara ris. Åt potatis igår.

Visste ni förresten varför man inte ska ha socker i pannkakssmet? Det vet jag. Fick lära mig det genom den "hårda vägen".

/Amanda

Kommentarer
Postat av: malin

Vad skulle du plantera? :)



För att det gör pannkakorna onödigt onyttiga ;)

2009-09-26 @ 19:30:21
Postat av: malin

Vad skulle du plantera? :)



För att det gör pannkakorna onödigt onyttiga ;)

2009-09-26 @ 19:44:11
Postat av: mäjll

Vad gullig din blogg är :)



Ville bara säga det.

2009-09-27 @ 02:55:29
Postat av: Amanda

Malin: Ska plantera om min kaktus och en liten bebisplanta som växt upp :) Och man ska inte ha socker i pannkakssmet.. för då blir det inga pannkakor! Utan en gegga.. som aldrig blir klar, hur länge man än steker.. och gott blir det inte heller.



Mäjll:

Tackar :)

2009-09-27 @ 11:17:04
URL: http://ferdinand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0