Adjö

23 augusti 2009 skrev jag det första inlägget på den här bloggen och 23 augusti 2010 är det dags för det sista :) Jag gillar jämna siffror. Det är lika naturligt för mig som att siffran 5 är röd. Har slutat hänga på diverse forum och är inte inloggad på msn lika ofta. Så nu ska jag även försöka sluta skriva och läsa bloggar. Allt det här känns faktiskt väldigt befriande! 

Den här veckan är det plugg som gäller, nästa är det nollning och resten av terminen är det juridik :) Nästa termin får vi se vad som händer.. Jag har en del planer och om jag lyckas ställs jag nog inför mitt största val någonsin. Men det är lång tid kvar.. Eller ja, så känns det just nu iaf. Alla vet vi att tiden egentligen går rätt så fort, när man tänker tillbaka.. 

Idag så fixade jag, äntligen, ett gymkort. Var några år sedan som jag gymmade och nu kände jag att det var dags att börja igen. Ska bli riktigt härligt och jag ser fram emot det! Nu ska jag börja städa, även om klockan är mycket.. men det behövs! Och imorgon ska jag veckohandla, då mitt kylskåp är tomt. Livet rullar alltså på, precis som vanligt och jag har därför egentligen inget behov av att dokumentera det offentligt. Privat dagbok är det som gäller från och med nu! 

Något jag ännu inte har gjort under det här året är att posta en bild på min lägenhet, även om jag har sagt att jag ska göra det. Så.. Här är den, dock innan ommöbleringen och när det är städat (vilket det inte är så ofta).. ;)



Ha det så fint alla söta människor.
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0