Bibban

Idag hade jag tänkt gå till universitetet för att låna lite böcker och fixa ett lånekort. Jag steg upp vid nio, men insåg att jag var tvungen att duscha. Klockan är snart 11 och mitt hår har ännu inte torkat.. Och universitetets bibliotek stänger vid 12. Haha, så den planen fungerade inte riktigt. Istället ska jag bege mig till stadsbiblioteket! Det dåliga med biblioteket här är att det inte finns några sittplatser.. Så att "sitta i bibban och plugga" fungerar inte riktigt för mig (eller någon annan student i den här staden heller).. Och ja, jag kallar biblioteket för bibban och inte bibblan.. Så är det när man är östgöte :d

Visste ni föresten att Folkpartiet vill införa gratis kollektivtrafik i Helsingborg? Tufft! 

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0