Folk som glor

En halv vecka kvar! Iih. På något sätt så vill jag åka, för jag vet att jag pluggar så mycket bättre hemma hos mig.. och jag saknar allt folk. Men samtidigt så kommer jag sakna alla som bor här! Jag kommer dock inte sakna alla fjortisar, skrikiga invandrare och folk som stirrar. Det sistnämnda är något som jag absolut inte gillar. Folk här glor som fan på allt och alla. Man ba' "hallå? har du inte sett en människa förut". Ibland får jag lust att peka finger, för jag stör mig verkligen på folk som glor. Är det bara i Norrköping det är så? Har inte märkt det i någon annan stad. Och nej, jag är inte paranoid! Såhär var det även innan jag flyttade och har alltid varit. 



/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0