Frukt

Vädret här är inte så jätteroligt. Och ännu bättre känns det ju när man tittar på väderprognoserna som visar att det ska vara sol i Norrköping och att det kommer regna ännu mer i Helsingborg.. tack vare ett regnmoln som kommer från Tyskland. Morr. 

Men jag måste ändå bege mig ut för att handla. Mina föräldrar fyllde mitt kylskåp när vi åkte ner, med bla 1kg frukt.. Men när jag öppnade kylskåpet idag så var all frukt borta.. Jag vet inte riktigt hur det hände.. heh.. Nej men, jag har börjat äta frukt istället för godis! Applåder.

Förresten så har den där låten som jag tipsade om för några dagar sedan kommit på Spotify. Här har ni den Cee-Lo Green – No One's Gonna Love You. Hurra! 

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0