Kärleksroulette med kaniner

Åååhåhåh, har så tråkigt. Orkar inte plugga och jag veeet innntteee vaad jaaag skaaa gööörraaaaaa. Borde diska, men det orkar jag inte heller göra.. Det är lite för tidigt för att sova och jag har ingen lust att läsa. Jag funderar på att spela på min keyboard som följde med ner, men då måste jag städa lite innan och bläbläblä. Det är lite som dagen innan julafton kombinerat med tristess och rastlöshet.. 

En knasig grej jag upptäckte är dock detta: http://www.karleksrouletten.se/ (nytt fönster). Två kaninen som levt i celibat i två månader kommer släppas på ett stort roulettbord, där man ska gissa på vilken siffra och vilken tid de kommer "få till det" på :> ;o 




/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0