Missmissmiss!

Har mest lyssnat på partymusik idag. Det känns som det behövs för att hålla humöret, och "tentahumöret", på topp. Tidigare idag sken solen och det kändes som vår, men nu öser regnet ner.. "som vanligt". Det har spöregnat i flera dagar. Jag skulle vilja gå en promenad till, mest för att köpa godis, men jag antar att en promenad får duga.. Fast frågan är om man ska bege sig ut ändå. Jag har ju ett paraply! :>

Ringde till mor förut och fick prata med bror, moster, kusiner och såklart med mor. Far klippte gräset. Imorgon börjar Augustifesten.. som jag missar.. Vilket såklart känns tråkigt, då jag även missade Helsingborgsfestivalen.. Jag kommer även missa bröllop, födelsedagsfester och andra saker. Avstånd är tråkigt. 



Bilderna är tagna år -06, Augustifesten. Var där med mina kusiner och släktingar från Tyskland. 

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0