Telefonproblem

En sak som jag inte gillar är att prata i telefon. De flesta som känner mig vet om det och många accepterar det medan andra bara skrattar och tycker att jag är fånig. Tack så mycket. Det är alltid trevligt när andra skrattar åt ens problem..
Nej men, igår skulle jag ringa till mina nollor, då jag ska vara fadder, och jag lyckades ringa till två personer! Efter det mådde jag så illa att det kändes som jag skulle spy.. 

Jag gillar inte att vara blyg. Och jag skulle vilja ändra på det, men det är inte så enkelt som vissa tror. Jag vet när jag började bli blyg och jag vet varför.. Men att veta ändrar inte direkt på saken. 



Nu ska jag gå en promenad och sedan ska jag börja plugga!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0