Tre dagar

Igår färgade jag mitt hår. Eller inte riktigt. Testade en konstig grej som jag köpte från Tyskland. Det är en toning som håller i typ två tvättar. På paketet stod det mörkblont.. Men ingen ser skillnaden! :<

Idag träffade jag Bäck för att äta glass från Halvars. Väldigt trevligt. Vi såg och snackade även med Mahtab. Vilket också var trevligt! Henne har jag inte träffat på typ 1,5 år ://

Imorgon måste jag packa och fixa det sista innan jag åker. Ska bli skönt att åka ner med bil, för då slipper jag tänka på att jag har för mycket packning! :>>>

Nu ska jag sova ;oooo

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Vicky

om man har så mörkt hår som du eller jag är det jättesvårt att få håret att bli ljusare, speciellt om det bara är toning som håller så kort . tom en permanent färg är svår att få att synas :(

2010-08-09 @ 13:57:57
URL: http://vickys.se
Postat av: Amanda

Ah, vet ;( men hoppades ändå på en liten förändring. Vågar inte riktigt testa med ljusare (och permanent).. Risken att det blir helt fel och galet är ju stor.

2010-08-10 @ 14:28:24
URL: http://ferdinand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0