Pachelbel

Pachelbels Canon D är ett väldigt fint musikstycke, som nog alla har hört. Eller hur? Om inte kika in här: http://www.youtube.com/watch?v=JvNQLJ1_HQ0 (Öppnas i nytt fönster) I vilket fall som helst så såg jag ett annat klipp idag, där en kille på något sätt lyckas hitta dessa noter/ackord i flera moderna låtar. Riktigt kul faktiskt. 



För övrigt så vill jag tacka er för de fina gratulationerna! Jag vet.. nu har jag väl tackat typ tre gånger.. men jag uppskattar det verkligen :) Var nog också en av de bättre födelsedagarna jag har haft. Det krävs inte mycket för att det ska bli bra! 

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

HAHAHAHA riktigt kul klipp!!! älskar den melodin hehe ;)



2010-03-01 @ 17:03:54
Postat av: Amanda

Haha, jag med ^^

2010-03-05 @ 08:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0