Du är inte unik

Tryck först på play och läs sedan vidare. 

Ibland tror jag att jag säger för mycket, men sedan får jag reda på att jag är hemlighetsfull. Detta förvånar mig, då jag egentligen är som en öppen bok. Alla dina förutfattade meningar om mig stämmer nog. Jag är ju trots allt en människa. 

Om man tar detta vidare till en väldigt populär bok och film, nämligen Twilight, så är den bara väldigt skum. Edward är vadå, över 100 år gammal och kan höra människors tankar.. Ändå finner han Bella intressant, även om hon också är en människa. Jag lovar att hon inte alls är så speciell och spännande, utan tänker ungefär likadant som du och jag. Denna teori gör att hela storyn är värdelös. Egentligen. 




Fortsätt gärna lyssna på låten, för den är fin - precis som du, även om du inte är unik.  

Puss och kram
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0