Förändring

När jag gick på stan kom människor fram till mig vid tre olika tillfällen. Två av dem frågade efter vägen och en bad mig att ta kort på henne och hennes pojkvän. Detta fick mig att tänka lite på sommaren -08 (eller var det -07?).. Jag gick en promenad till stan och en kvinna och hennes unge skulle gå förbi mig.. Kvinnan tryckte sin unge mot sig och tittade lite konstigt på mig. Heh.. Det var tider det.. Men då kan man ställa sig frågan, beror detta på att jag ser "snällare" ut nu eller pga att det finns fler turister i Helsingborg? Jag skulle ju kunna posta bilder.. men det vågar jag inte :P

Köpte iaf en stickad tröja (se bild), en t-shirt, en väska och ett armband. Blev lite förvånad över att det finns så mycket nitar överallt. Oj vad alla alternativa ungar måste vara arga..



/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0