Hbg - längtan & ånger

Idag åker jag. Vet inte riktigt vad jag skriva om förutom gnäll om resväska, kyla och plugg.. Kan tacka de söta som ville träffa mig :) (Både de som jag träffade och de som jag inte hann träffa.)

Nu sitter jag mest och längtar. Inte bara till Hbg utan också till nästa gång som jag åker upp hit och också till februari. Systemet here I come! :D Eh, fast just det.. jag skulle ju aldrig mer dricka alkohol.. 

Sitter och ångrar mig gör jag också. Mest över sådant som jag ville göra men som jag inte hade tid till eller som jag sköt upp så att jag tillslut inte hade någon tid. Förhoppningsvis lär jag mig av mina misstag och blir bättre på att planera till nästa gång! 

Vem vet?



/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0