Panik och kakor, eller va?

Har skrivit klart min reflektionsuppgift. Skönt. Men ändå inte. Sitter och är frustrerad och arg och irriterad och jagvetintevad.

Börjar skriva.
Brandlarmet går igång. 
Tappar motivationen. 
Skriver. 
Stress. 
Äter inte frukost. 
Skriver. 
Stress. 
Äter inte lunch. 
Skriver. 
Stress. 
Blir klaaaar!
Publicerar. 
Börjar rota i skåpet efter något ätbart. 
Får reda på att mitt arbete inte syns. 
PANIK. 
Skickar in igen.
Skickar mejl.
PANIK. 

Och så vidare. Har nu fått reda på att vissa ser det. Har skickat mejl. Så det är klart. Men nu sitter jag och är frustrerad över den nya uppgiften istället. Man behöver en bok, som man inte kan få förrän om en vecka.. Och arbetet ska vara klart på tisdag. FINFINT. Gillar skolan ibland. 

/Amanda

Ps. Skulle skriva kaos, men det blev kakor istället. Tror min mage försöker säga mig något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0