Vadå kallt?

Solen har precis gått ner. Pratade med mor och far, där har det varit mörkt en lång stund.. och mycket snö har de också! Här är det knappt 10 cm. Tyckte att det faktiskt var rätt så behagligt ute (kanske pga att jag äntligen fått sova) men det tycker inte skåningarna! Konstigt folk det där. Och pälsälskare är de också. Eller kärringarna är. Såg tre personer med pälskappa på vägen hem från skolan. Jag brukar alltid blänga på dem och önska att jag hade lite röd färg.. omdveten. Egentligen bryr jag mig inte, eller borde inte. De får väl ha på sig vad de vill. Jag får ju ha på mig vad jag vill. Om jag hade lyssnat mer på andra så skulle jag nog sett ut som en färgglad clown, eller något.. 

Nu ska jag ragga upp en bra film och sedan ska jag bara ta det lugnt. Kanske plugga lite, vi får väl se.. 

Ha det så bra! 
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0