Sommaren är här!


Idag mår jag mycket bättre! Sov ca 13 timmar och det behövdes verkligen. Ska snart fixa mig och dra till kolonilotten. Blir grillat även idag. Mums.

Ah, exakt.. Är i Norrköping nu ;) Det var det som var hemligheten. Vet inte riktigt vilka som läser och jag ville överraska mina föräldrar. Mammi blev riktigt överraskad men inte min far. Tror att det beror på att min bror sade något om en överraskning innan han åkte för att möta mig. Hehe.

Det är äckligt varmt här. Absolut inte som i Hbg. Där gick folk omkring med byxor och långärmade, här försöker folk ha på sig så lite som möjligt. Kanske beror det på att det blåser där, men ah.. här blåser det också.. varma vindar.. inte kalla.. 

Och apropå sommar och Norrköping:
Pontiak Johanzon – Sommaren Är Här



/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0