Stereo Love

Pluggpluggplugg; jag orkar inte. Sitter och tänker på sommaren istället. Finns typ tusen saker jag skulle vilja göra, men som krockar med varandra. Jag vill jobba, festivala, resa och slappa. Det är första gången någonsin som det känns att sommaren är för kort.. Vanligtvis känns den för lång, men inte det här året! Och den här låten får mig att längta lite mer efter sommaren. Inget jag vanligtvis brukar lyssna på.. men.. den är svängig :> 



Edward Maya Feat Vika Jigulina – Stereo Love - Radio Edit (spotify)

Och grattis till min lilla lillebror som blir 19 år idag (känns dock som om han fortfarande är typ 5). Puss <3

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag längtar också massa massa till sommaren!!! idag är det iaf soligt jippi!! =) hoppas du har sol hos dig med :)



puss

2010-03-30 @ 14:43:24
Postat av: Amanda

Åh, härligt :) Ingen sol här, men det är varmt ändå; ca 15 grader.

2010-03-30 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0