Possession

Människor är så lika varandra, mer än de själva tror. Varje gång någon säger något, berättar en pinsam situation eller en personlig händelse, så känner man alltid igen sig själv.. antingen i hela eller delar av berättelsen. Det spelar ingen roll om det handlar om att springa in i lyktstolpar eller drömma om att flytta utomlands. Alla har vi varit med om eller drömt om liknande saker. Tänk dig väggar på fyllan.. de är ju bara i vägen! Och utomlands, vem vill inte dit?

I min värld finns inga dumma tankar. Och även om folk är så lika, så gillar jag att lyssna på alla. Prata är dock något jag har svårt för och antagligen måste öva upp. Jag skäms inte heller för pinsamma situationer. De liksom händer och man kan inget göra.. Varför älta det förflutna, när man ändå inte kan ändra den? Framtiden däremot.. Den är din. 



Sarah McLachlan – Possession - Piano Version (spotify)

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0