Absolute 90's

Nu är jag hemma från skolan och jaa.. Haha, finns väl inte så mycket att säga om det. Gick inte alls bra, men vad kan man förvänta sig? Gick sedan runt lite på Söderpunkten med tre härliga pinglor. De piggar alltid upp en och det är underbart och uppskattas <3 

Sitter just nu och smaskar i mig lite godis, sådant som man åt när man var liten, samtidigt som jag lyssnar på 90-talsmusik. Förstår inte riktigt varför alla säger att 90-talet sög. Det var riktigt charmigt, nu när man tänker efter. Tänk Spice Girls, platådojjor, nokia 3310, Internet, homosexualitet klassas inte längre som en sjukdom, nätlinnen, Nintendo, Super Mario m.m.. Eller vad tycker du? 

Various Artists – Absolute 90's Vol. 2 (spotify) 

Edit: JAG KLARADE FÖRSTA DELEN PÅ TENTAN! Tur eller vaaad?!

/Amanda



Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis!

2010-05-10 @ 14:46:32
Postat av: Amanda

Tack :)

2010-05-10 @ 15:36:44
URL: http://ferdinand.webblogg.se/
Postat av: Elisabeth

grattis!! :)

2010-05-14 @ 17:02:24
Postat av: Sandra

Grattis till att du klarade första delen på tentan!! =D Och jag har en liten del av 90-talet i mitt rum (Nintendo med super mario) hihi

2010-05-17 @ 00:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0