Elite Hotell och The Tivoli

Idag har jag haft det väldigt trevligt, roligt men samtidigt stressigt. Den här dagen började med att jag snoozade i en halvtimme, för att sedan kliva upp för att plugga. Sådär jättebra gick det ärligt inte och paniken är rätt så stor just nu. Förhoppningsvis hinner jag med en hel del imorgon/idag, efter lite sömn. Vid femtiden på eftermiddagen knallade jag till Linn för att fixa mig. Sedan begav vi oss till Elite Hotell där Milena bjöd oss och flera andra på en underbart god middag. Kvällen avslutades på The Tivoli med en hel del dans. Finfint! 

Min kära mamma fyller också år idag. Jag skickade ett kort i fredags, med förhoppningar om att brev även skickas ut på lördagar.. Så är det alltså inte. Men om några dagar kommer hon få ett större paket.. hehe :d 

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0