Shopaholic?

Börjar misstänka att jag är lite shopaholic. Lite. Skulle gå på stan för att införskaffa ett par svarta jeans. Tror du att jag köpte det? Nej, istället blev det ett par trekvartsbyxor, en klänning, en topp, en t-shirt, ett par örhängen, ett armband och två par kjolar! Den ena kjolen köpte jag bara för att den var snygg, får hoppas att den passar när brorsan tar studenten :d Men jag måste verkligen ha ett par svarta jeans. Får gå runt sen igen nästa vecka, efter tentan. 



/Amanda

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

jag känner igen mig!! haha köper alltid det man INTE letar efter egentligen, så typiskt :P jag hittade ett par snygga svarta billiga jeans på gina tricot, ett litet tips ;)om du läser en shopaholics bekännelser kommer du förresten känna dig som världens minsta slösare hahaha :P

2010-05-06 @ 22:58:29
Postat av: Amanda

Tack för tipset! Ska spana in :) Haha, har sett filmen men kanske borde läsa boken också :D

2010-05-08 @ 00:50:37
URL: http://ferdinand.webblogg.se/
Postat av: Elisabeth

jag säger bara så här...man blir nästan galen på henne för hon slösar överöveröverdrivet!! hahaha

2010-05-13 @ 18:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0