Turkisk musik

Tjuu. Jag har seriöst tittat på Ginas klipp typ hela dagen. Jag känner att den här Gina påverkar mig på ett negativt sätt. Men det skulle väl typ Kissie också gjort om jag skulle spendera flera timmar på att läsa hennes blogg.. Haha. Tenta? Vad är det?

Jag skrev ju då att jag skulle posta min turkiska lista. Jag är inte turk och kan inte turkiska (förutom att typ presentera mig och säga att jag älskar dig).. Men jag tycker om att lyssna på turkisk musik ibland, för det får mig att tänka på min barndom. Så äre. Hoppas ni hittar något ni gillar! Eller, så kanske ni kan ge mig tips på någon bra låt? :>

Bir Teselli Ver (spotify)



/Amanda

Kommentarer
Postat av: ellikusin

här e ett bra youtubeklipp på en liten pojke som sjunger en Ibolåt, Ibo kommer oxå in i bilden sen ;)låten e mkt bra tycker jag och jag ser att du har den på din lista ;)



http://www.youtube.com/watch?v=ZtBWDPOmXmU

2010-05-13 @ 18:07:38
Postat av: Amanda

Åh, han sjöng bra! Mami och papi brukar titta på det där programmet :)

2010-05-13 @ 19:52:26
URL: http://ferdinand.webblogg.se/
Postat av: Elisabeth

hahaha jaaa visst gjorde han!!

2010-05-14 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0