Apologize

Idag har jag haft fullt upp med att springa runt mellan olika ställen. Igår var vi som sagt ute och efter ca 4 timmars sömn fick jag rusa iväg till skolan där vi slet med att göra en broschyr om ungdomsarbetslöshet (världens roligaste ämne).. sedan gick jag runt på stan och köpte ännu mer kläder med pengar som jag egentligen inte har.. Men vem bryr sig? Det blev iaf en t-shirt, två linnen, en kofta och ett halsband (bilder dyker upp någon annan dag).. Medan jag shoppade loss ringde jag min mor, innan jag skulle träffa Antoinette och gänget för hemlighetsmakeriet, och fick reda på en rätt så tråkig nyhet.. Min bror och två utav mina kusiner ska ta studenten och egentligen var det tänkt att hela släkten skulle fira tillsammans. Men nu blir det inte riktigt så, pga ett bråk som har pågått i flera år. Riktigt, riktigt dumt.

Imorgon blir det födelsedagsfest, då kära Malin fyller år idag, och om två veckor är det två födelsedagsfester (+ mammis födelsedag).. och pga bråk så blir det såklart väldigt knepigt. Man vet liksom inte riktigt vad eller hur man ska bete sig. Det gäller både klassen och släkten.. Och jag har så svårt att förstå varför man inte kan behandla andra människor på ett bra sätt? Varför är Du så mycket bättre än mig/henne/honom? Och varför ska du förstöra för andra? För fatta, det är inte bara du och den du bråkar med som drabbas.. utan alla i din omgivning..

Bli vänner! Silverstein/timbaland/whatever har fel.. It's NEVER too late to apologize.



/Amanda

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

ÅHH taack ska du ha =D

2010-05-14 @ 22:51:36
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

håller helt med dig!

2010-05-15 @ 08:51:54
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inget annat än att hålla med dig...

2010-05-17 @ 00:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0