Voices

Det känns inte alls bra att stanna hemma från skolan, även om jag har en del uppgifter som jag måste göra istället för att gå på en föreläsning som inte är obligatorisk och även om jag är förkyld, så får jag väldigt dåligt samvete. Hör antagligen ihop med barndomen.. inte stannade man hemma för att man var lite förkyld.. inte när man hade feber heller.. Får hoppas på att jag blir frisk innan jag åker till Norrköping iaf. Två veckor kvar! :) 

Här har ni en apbra låt:
Disturbed – Voices
(spotify)




 


Kommentarer
Postat av: Annie

Då kan jag trösta dig med att det inte var någon lektion, utan bara OpenOffice ;) Vi var en liten klunga som hade missuppfattat detta och trodde att det skulle vara lektion.. Tråkigt för mig som fick åka fram o tillbaka i onödan :P

2010-05-25 @ 12:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0